یکی از روش‌های به صرفه برای زیباسازی و نوسازی محل سکونت یا فضاهای کاری، اجرای نقاشی ساختمان و رنگ‌آمیزی دیوارها با استفاده از انواع رنگ‌های ساختمانی می‌باشد. یکی از رنگ‌های پرطرفدار که هزینه کمی نیز در مقایسه با سایر انواع رنگ ساختمانی دارد، رنگ پلاستیک است. اگر برای رنگ‌آمیزی فضای مورد نظر خود می‌خواهید بدانید که رنگ پلاستیک چه رنگ هایی دارد، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

لینک های مفید:
فروش رنگ پلاستیک

 

رنگ پلاستیک چه رنگبندی هایی دارد؟

به طور کلی اصلی‌ترین رنگ‌بندی موجود در رنگ‌های پلاستیک، شامل قرمز، زرد، سبز، سیاه، آبی، گل ماش، قرمز و قهوه‌ای هستند.

بنابراین پس از بررسی این که رنگ پلاستیک چه رنگ هایی دارد، در صورتی که رنگ پلاستیک مورد نظر شما متفاوت از رنگ‌های آماده موجود در بازار باشد، باید از رنگ‌های سفارشی استفاده کنید. رنگ سفارشی مورد نظر شما هم می‌تواند توسط متخصصان اجرای نقاشی ساختمان با استفاده از روش ترکیب رنگ آماده شود و هم می‌توانید از روش ترکیب رنگ کامپیوتری استفاده کنید. به این صورت که رنگ مورد نظر خود یا رنگ مورد علاقه‌تان از میان رنگ‌های موجود در کاتالوگ را انتخاب می‌کنید و پس از به دست آوردن کد رنگ مورد نظر از طریق اینترنت، اقدام به سفارش برای آماده‌سازی می‌نمایید.

با استفاده از روش ترکیب رنگ کامپیوتری، هم دقیقا رنگ مورد نظرتان را به دست خواهید آورد و هم در صورت نیاز مجدد به رنگ مورد نظر در آینده، می‌توانید همان رنگ را دوباره و بدون هیچ تفاوتی تهیه نمایید.

 

لینک های مفید:
خرید پرایمین

 

استفاده از رنگ‌بندی مختلف در رنگ‌آمیزی منزل چه مزایایی دارد؟

رنگ‌های اطراف ما در زندگی روزمره تاثیر زیادی بر احساسات و حال ما دارند. اهمیت این موضوع به حدی است که در مبحثی با عنوان روانشناسی رنگ‌ها به صورت مفصل به آن پرداخته شده است. به عنوان مثال رنگ قرمز موجب ایجاد انرژی و شادی است و به همین دلیل استفاده زیاد از آن در اتاق خواب که محل استراحت و آرامش است، توصیه نمی‌شود.

در این مطلب به پرسش رنگ پلاستیک چه رنگ هایی دارد پاسخ دادیم و شما را با اهمیت استفاده از رنگ‌های مختلف و مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل آشنا کردیم. به طور کلی در انتخاب رنگ مورد نظر برای رنگ‌آمیزی دیوار، کفپوش و سقف باید آن‌ها را متناسب با کاربری و ویژگی‌های فضا و هم‌چنین در هماهنگی با رنگ سایر جزییات موجود در دکوراسیون انتخاب و اجرا نمود. البته سلیقه شخصی مشتری نیز اهمیت زیادی دارد. به دلیل این‌که دکوراسیون فضای منزل یا محل کار باید متناسب با شخصیت ساکنین آن یا برند سازمانی آن شرکت طراحی شود.