فروشگاه آدیلوکس با جمع آوری بهترین رنگ های ساختمانی پر فروش هر استان و فروش آن ها با قیمت مناسب سعی در این دارد تا مجموعه ای محبوب از رنگ های ساختمانی را داشته باشد تا مشتری برای خرید به دلیل زیادی محصولات دچار سردرگمی نشود و بتواند به سرعت قیمت رنگ مورد نظز را استعلام کنید و سفارش دهد .

انواع رنگ های ساختمانی

رنگ ها به طور کلی به سه دسته

  • رنگ های فوری
  • رنگ های پودری
  • رنگ های ترافیک
  • رنگ های ساختمانی

تقسیم میشوند که هر کدام به دلیل ویژگی هایی که دارند در محل های مورد نظر خودشان استفاده میشوند .

 

لینک های مفید:
فروشگاه رنگ

 

رنگ های ساختمانی

رنگ های ساختمانی رنگ هایی هستند که در نمای داخلی و بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند و جزوه رنگ های پر مصرف هستند . رنگ های ساختمانی به ۴ دسته تقسیم میشوند .

  • رنگ های نما
  • رنگ های روغنی
  • رنگ های پلاستیک
  • رنگ های اکریلیک

 

لینک های مفید:
فروش رنگ جوتن

 

رنگ های نما

همانطور که از اسم آنها پیداست از این رنگ ها در نمای ساختمان استفاده میشود که خو آنها نیز به رنگ های نما و کینتکس تقسیم میشوند که باز هم با تغییرات کوچکی به دسته بندی های کوچکتری تقسیم میشوند . روش استفاده رنگ های نما با پمپ باد و دستگاه است .

رنگ روغنی

در بین رنگ های ساختمانی پرمصرف ترین رنگ همین رنگ روغنی است که از نظر قیمت نیز از سایر رنگ ها گرانتر است از ایرادات آن میشود به بوی بد آنها به دلیل رقیق شدن با تینر اشاره کرد و از فواید این رنگ اینکه به راحتی میتوان با دستمال مرطوب لکه ها را از روی سطح دیوار پاک کرد . روش استفاده رنگ روغنی با قلم و غلطک و در بعضی مواقع با پیستوله و پمپ باد است .

رنگ پلاستیک

رنگ های پلاستیک بر پایه آب هستند و با آب رقیق میشوند بی بو هستند و به دو دسته نیم پلاستیک و تمام پلاستیک تقسیم میشوند که فرقشان در قابل شست و شو بودن آنها است و بیشتر در سقف از آن استفاده میشود اما از تمام پلاستیک به دلیل قابل شست و شو بودن آن در دیوار ها نیز استفاده میشود . روش استفاده رنگ پلاستیک با قلم و غلطک است .

رنگ های اکریلیک

رنگ های اکریلیک نسبت به دو رنگ قبلی تازه وارد تر است و هر روز بر محبوبیت آن اضافه میشود و فروش آن در بازار رنگ افزایش میابد که باید بگوییم این رنگ بی بو بوده و با آب رقیق میشود و بیشتر برای دیوار ها مورد استفاده قرار میگیرد نوع اجرای آن با قلم و غلطک است .