جهت اطلاع از قیمت انواع محصولات رنگ ریبال شیمی و سفارش آنلاین محصولات و خرید عمده در سراسر کشور و دریافت کاتالوگ میتوانید به فروشگاه رنگ آنلاین آدیلوکس مراجعه کنید .

ریبال شیمی

رنگ ریبال شیمی فعالیت خود را دراواخر سال ۱۳۸۹ با تولید رنگ پلاستیک شروع کرد و طولی نکشید که با پشت کار و مدیریت مناسب مدیران خود توانست فروش خود را افزایش دهد و با استقبال مشتریان روبه رو شود و در طی دو مرحله فرمول رنگ خود را در دو سال اول تغییر داد تا بتواند به بهترین شکل ممکن پاسخگو نیاز های مشتریان باشد . در همان سالهای اول با افزایش کارمند و مجهز کردن آزمایشگاه شروع به تولید رنگ های اکریلیک و روغنی با کیفیت بالا کردند و امروزه رنگ ریبال فروش قابل توجهی در تهران و استانهای دیگر دارد .

ribal

 

لینک های مفید:
خرید رنگ

 

لیست قیمت ریبال شیمی

لیست قیمت ریبال برای لیستی ثابت است و نسبت به حجم خرید شما درصد آن تغییر میکند برای اطلاع از درصد ها کافیست لیست خرید خود را از طریق واتساپ به شماره پشتیبانی موجود در سایت ارسال کنید تا فاکتور همراه با درصدی که به شما تعلق میگیرد  برای شما ارسال گردد . و برای اطلاع از قیمت های خرید تکی و سفارش محصولات ریبال شیمی میتوانید صفحه خرید رنگ ریبال شیمی را کلیک کنید .

کاتالوگ رنگ ریبال شیمی

رنگ ریبال شیمی تمام مادر رنگ های پلاستیک و روغنی و اکریلیک را با کیفیت بالا تولید میکند . جهت دریافت کاتالوگ رنگ ریبال شیمی با شماره پشتیبانی تماس بگیرید .