معرفی محصولات شرکت الوان به همراه ویژگی های آن و لینک خرید آنلاین از فروشگاه رنگ آدیلوکس با قیمت مناسب و ارسال سریع به سراسر کشور.

شرکت تعاونی رنگ و رزین الوان از برند های ایرانی در سال 1360 تأسیس شده و از آن پس انواع رنگ های ساختمانی ،صنعتی ،ضد حریق ، پوشش کف و اسپری و … را تولید و وارد بازار کرده است.این شرکت با نیم قرن فعالیت و پشتکار بی وقفه تلاش کرده اند تا محصولاتی باکیفیت و ممتاز را به بازار ارائه دهند و در این کار در حد بسیار خوبی موفق بوده اند.

محصولات تولید شده توسط شرکت الوان با هدف رضایت مندی مشتریان انواع بسیار گسترده ای از محصولات را در دسته بندی همچون : رنگ پلاستیک ،نیم پلاستیک ،آکریلیک ، روغنی ،انواع تینر و هاردنر ،روغن الیف ،بتونه ،لاک و جلا ،انواع پوششهای صنعتی و حفاظتی ،محصولات مهندسی مگامن ،مگااستون و پوشش عایق بام ،پوشش های آنتی باکتریال و بهداشتی ،عایق حرارتی ،رنگهای ضد حریق و مقاوم در برابر حرارت و …

لینک های مفید:
خرید رنگ

 

شرکت تعاونی رنگ الوان با تیمی شایسته و فعال از برند های بسیار شناخته شده در نقاشی ساختمان است و جایگاهی ویژه در این حرفه دارد و با کیفیت ممتاز ، ماندگاری و دوام طولانی مدت در کنار استفاده از مواد اولیه و تکنولوژی جدید و اهمیت به حقوق مشتریان سالهای طولانیست که توانسته این جایگاه را حفظ کند.

رنگ الوان با سال ها تلاش در حوضه ی صنعت رنگ در کشور با پشتوانه ای قوی از اعتماد مشتریان بعنوان برندی ملی در سه بخش برگزیده شده است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

  1. رنگ های ساختمانی
  2. رنگ های حفاظتی
  3. رنگ های مهندسی

 

1- معرفی رنگ های ساختمانی در رنگ الوان

شرکت الوان با تولید انواع رنگ های ساختمانی با کیفیت ممتاز و رعایت استانداردهای کیفیتی و بهداشتی و زیست محیطی مورد توجه مشتریان و استادکاران نقاش ساختمان قرار گرفته است.

این شرکت انواع رنگ های اکریلیک پایه آب را با حذف ماده ی سمی فرمالین برای محافظت از محیط زیست و سلامت افراد تولید و با فرمولاسیونی بی نظیر در اختیار مشتریان قرار داده است تا رنگ آمیزی ساده و سریع را با کیفیت عالی داشته باشند.

شرکت الوان محصولات خود را با حذف خشک کن ها که حاوی سرب هستند و خطراط زیست محیطی و خطراط جدی برای سلامت افراد دارند و همچنین استفاده از گاز مایع بی بو در رنگ های اسپری، توانسته در سی سال فعالیت خود سابقه ای درخشان از خود به جای بگذارد.

2- معرفی رنگ های حفاظتی در رنگ الوان

رنگ های حفاظتی در صنایعی همچون نفت ،گاز ،پتروشیمی ،تأسیسات سدها و انتقال آب ،نیروگاه ها و خطوط انتقال ،تأسیسات دریایی ، اسکله ها ،فولاد و دیگر صنایع در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت الوان با بهره گیری از جدیدترین متد و دستاوردهای علمی و فنی در صنعت رنگ توانسته محصولاتی باکیفیت و درجه یک را در انواع مختلف به مشتریان عرضه کند.

 

لینک های مفید:
رنگ الوان

 

3- محصولات مهندسی رنگ الوان

شرکت الوان با انجام تحقیقات گسترده محصولات مرتبط با صنعت ساختمان را با برترین کیفیت عرضه می نماید.

  • پوشش های کف اپوکسی و مگامن الوان
  • رنگ های ضد حریق حجیم شونده بر پایه آب و حلال ها
  • چسب های مخصوص اتصال دهنده سنگ به بتن و یا بتن به بتن با نام مگااستون
  • عایق های رطوبتی سفید سرد
  • پوشش های نانو مانند نانویسل الوان
  • اسپری کند سوز کننده الوان
  • چسب شناب دهنده الوان

معرفی تعدادی از محصولات رنگ الوان

رنگ اکریلیک (لاتکس) الوان

رنگ اکریلیک لاتکس الوان با بهترین رزین های اکریلیک پایه آب در سه دسته مات ، نیمه مات و براق تولید شده اند.رنگ های اکریلیک با سرعت اجرای بالا و خشک شدن سریع از جمله رنگ های بادوام و زیبا با تنوع رنگی فراوان برای انواع سطوح داخلی و خارجی ساختمان مناسب هستند.

از خصوصیات مورد توجه در رنگ های اکریلیک می توان به قابلیت شستشو ،قدرت پوشش دهی عالی ،سرعت خشک شدن بالا ،سرعت اجرای بالا ،قابلیت رقیق شدن با آب ،بدون بو بودن ،داشتن رنگی ثابت در این رنگ اشاره کرد.

رنگ های اکریلیک الوان در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهند همچنین به علت عدم جذب گردوغبار قابل استفاده در نمای ساختمان هستند و همچنین این رنگ با محیط زیست سازگار است.

رنگ اکریلیک (لاتکس) الوان

پوشرنگ تمام پلاستیک مات الوان

این رنگ بر پایه کوپلیمر وینیل استات تولید می شود که برای رنگ آمیزی نقاط داخلی ساختمان مناسب است.این رنگ مقاومت خوبی در برابر شستشو داشته و سریع خشک می شود همچنین این رنگ قدرت پوشانندگی مناسبی داشته و با قابلیت اجرایی ساده و سریع ، حلال آب ،بدون بو بودن ،دوستدار محیط زیست و چسبندگی عالی انتخابی مناسب برای رنگ آمیزی نقاط داخلی ساختمان است.

پوشرنگ تمام پلاستیک مات الوان

پوشرنگ روغنی آلکیدی براق الوان

این رنگ جذاب بر اساس فرمولاسیون بی نظیر تولید شده و برای شرایط جوی متفاوت مناسب است.از خصوصیات بارز در این رنگ می توان به عمر و دوام طولانی مدت ، سرعت خشک شدن بالا،قدرت چسبندگی با پوشش دهی مناسب و همچنین مقاوم در برابر سایش و عوامل جوی اشاره کرد.

پوشرنگ روغنی آلکیدی براق با تمام خصوصیات گفته شده در بالا و مقاومت عالی در برابر شرایط جوی انتخابی مناسب برای رنگ آمیزی کلیه سطوح داخلی و خارجی و همچنین سطوح گچی ،سیمانی ، آجری ،آردواز و سطوح آهنی و چوبی می باشد.

پوشرنگ روغنی آلکیدی الوان 

پوشرنگ روغنی آلکیدی الوان

پوشرنگ روغنی آلکیدی الوان با اخرین و بروز ترین فرمولاسیون موجود در صنایع رنگ تولید شده و مناسب برای استفاده در هر نوع شرایط جوی می باشد و با خصوصیاتی خاص قابل اجرا بر روی انواع سطوح گچی ، سیمانی ، آجری ، بتن ، آردواز ،چوبی و فلزی می باشد.

از ویژگی های این رنگ شامل : عمر و دوام طولانی ، قدرت پوشش دهی و چسبندگی مناسب ، زمان خشک شدن مناسب ، مقاوم در برابر اشعه های نور خورشید ،قابلیت شستشو و …

پوشرنگ روغنی آلکیدی الوان 

پوشرنگ نیم پلاستیک مات الوان

این رنگ بر پایه کوپلیمر وینیل استات تولید شده و برای رنگ آمیزی انواع سطوح داخلی ساختمان می باشد.از ویژگی های این رنگ شامل : قدرت چسبندگی بالا ، سرعت اجرایی بالا ، سرعت خشک شدن بالا ، حلال آب ، بدون بو ، دوستدار محیط زیست

پوشرنگ نیم پلاستیک مات الوان

محصولات شرکت الوان در تنوع بسیار بی شمار تولید و عرضه می شوند که معرفی تک تک آنها از توان ما خارج است اما در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات مورد نظردر رابطه با هر محصول الوان با کارشناسان این سایت تماس حاصل فرمایید.

 

ما را همراهی کنید در پیج اینستاگرام آدیلوکس

معرفی رنگ نیپون