اجرای کلیه خدمات نقاشی نمای ساختمان با رنگ های ایرانی (رنگ نما – کنیتکس ) و اجرای رنگ جوتن به صورت تخصصی و با تضمین کیفیت توسط گروه مجرب آدیلوکس در سراسر ایران

 اگر نمای ساختمان شما دچار آسیب شده قبل از رنگ آمیزی آن توجه داشته باشید که ممکن است ترک های ایجاد شده در اثر نشست ساختمان باشد که در این صورت باید با مشاورفنی مشورت کنید و سپس فکر ترمیم رنگ نمای ساختمانتان باشید.

نقاشی نمای ساختماننقاشی نمای ساختمان

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

نکات مهم برای نقاشی نمای ساختمان

  1. مناسب ترین رنگ برای رنگ آمیزی نما
  2. بهترین راه دسترسی به نمای ساختمان
  3. قیمت نقاشی نمای ساختمان
  4. ضمانت اجرایی نقاشی نمای ساختمان

بهترین راه دسترسی به نمای ساختمان

نوع معماری ساختمان ،ایمنی ، سرعت پیشروی کار ،کیفیت نقاشی نما تعیین کننده نوع دسترسی به نما است که می تواند با کمک داربست و یا بدون داربست نقاشی نما اجرا شود.

در موارد که ارتفاع ساختمان خیلی زیاد است و یا به هر دلیلی امکان استفاده از داربست نیست از طناب (کلایمر) برای اجرای نقاشی نمای ساختمان استفاده می شود.

مناسب ترین رنگ برای نقاشی نمای ساختمان

ویژگی های رنگ های استفاده شده در نما

  • ماندگاری بالا در طی سال ها
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • مقاومت در برابر شستشو
  • مقاومت در برابر آلودگی ها و گرد و غبار
  • ضد حریق برای ایمنی بیشتر
  • خاصیت الاستیک بالا برای جلوگیری از ترک خوردگی نما

اجرای باکیفیت نقاشی نمای ساختمان

  1. شستشوی سطح نما با واتر جت و دیگر ابزار برای از بین بردن آلودگی های جوی و شیمیایی برای بالا بردن کیفیت رنگ آمیزی نما بسیار اهمیت دارد.نکته قابل توجه در این موضوع این است که برخی فکر می کنند می توان فقط با شستشوی نما مشکل را حل کرده و به کیفیت رنگ آمیزی اولیه نما رسید،اما در واقع این آلودگی ها فقط تا درصدی تمیز شده و هرگز نمی توان به کیفیت اولیه رسید.
  2. ترمیم ترک ها و شکاف های نما برای بالا بردن کیفیت رنگ آمیزی نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد و باید از بهترین نوع بتونه برای پوشش دهی کامل ترک ها و جلوگیری از ترک های جدید بر روی سطوح نما بعد از تکمیل رنگ آمیزی نما باشد.
  3. اجرای پرایمر مهم ترین مراحل رنگ آمیزی نما است این ماده کاربردی در نقاشی نما برای پر کردن ترک های ریز و ایجاد لایه ای چسبناک برای بالا بردن خاصیت ضد آب بودن و مقاومت در برابر شرایط جوی است.
  4. پوشاندن سطوحی که قصد رنگ آمیزی آن را ندارید مانند شیشه ها و حتی سطوح حیاط نباید به رنگ نما آغشته شود چون پاک کردن این رنگ ها بسیار سخت خواهد بود.

 

لینک های مفید:
فروشگاه رنگ

 

رنگ آمیزی انواع نما

رنگ آمیزی نمای سیمانی یا بتونی

رنگ آمیزی این دست از نماها باید بعد از شستشو و رفع آلودگی ها با یک زیرسازی اساسی اجرا شود تا با رفع آلودگی ها و انواع ترک ها و شکاف ها ،رنگ آمیزی نهایی با کیفیت ممتاز ارائه شود قابل ذکر است در این نوع از نماها اجرای پرایمر بسیار حائز اهمیت است.

رنگ آمیزی نمای شیروانی

استفاده از ورق های گالوانیزه برای سقف ها بخصوص در مناطق پر باران، امروزه بسیار مورد توجه بوده و مورد استفاده قرار می گیرند پس رنگ آمیزی آنها مهم است و باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.برای رنگ آمیزی شیروانی های گالوانیزه باید از واش پرایمر استفاده شود،این ماده که شامل زینگ کرومات یا فسفریک اسید می باشند و مانع هر گونه خوردگی و زنگ زدگی شیروانی ها شده و همچنین چسبندگی سطح را برای اجرای رنگ آمیزی با کیفیت بالا خواهد برد.

نقاشی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای چوبی

در رنگ آمیزی نمای چوبی باید نما شستشو داده شده و پوسته کنی و سنباده نرم کشیده شود و با اجرای سیلر ،رنگ نهایی اجرا شود.بهترین رنگ های مورد استفاده در نمای چوبی رنگ های پلی یورتان می باشد.

رنگ نانو در نقاشی نمای ساختمان

با وجود تمامی تبلیغات هایی که برای رنگ های نانو انجام می شود خاصیت غبار گریزی در اکثر رنگ های نما وجود دارد و آنتی باکتریال بودن این رنگ ها نیز در نمای ساختمان نمی تواند حائز اهمیت باشد پس بهتر است از رنگ های مقاوم تری در رنگ آمیزی نما استفاده شود.

قیمت گذاری نقاشی نمای ساختمان

شیوه ی اجرای کار در نقاشی ساختمان هزینه ی رنگ آمیزی نما را تحت تأثیر قرار می دهد.و همچنین نوع رنگ انتخابی و مواد اولیه مورد نیاز،دومین موضوع در تعیین قیمت است.

بهترین روش برای قیمت گذاری نمای ساختمان این است که استادکار از نزدیک نمای ساختمان را بررسی کرده و با توجه به میزان خرابی و مناسب ترین رنگ برای رنگ آمیزی، با یک توافق دوطرفه قیمت نهایی رنگ آمیزی نما را اعلام نماید.

ضمانت اجرایی نقاشی نمای ساختمان

تیم نقاشی ساختمان ما با بهره گیری از استادکاران خبره و استفاده از رنگ ها ،مواد و ابزار درجه یک کار نقاشی نمای ساختمان را با اعتماد به کیفیت کار خود با ضمانت به مشتریان تحویل می نماید.