رنگ بتونه سحر کد ۵۷

تومان420,000

شناسه محصول: 667193ba68ce دسته: ,

توضیحات

رنگ مخصوص بتونه سحر چیست؟

رنگ مخصوص بتونه سحر یک رنگ روغنی است که برای ساخت انواع بتونه های روغنی استفاده می شود. این رنگ دارای چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد و بتونه ساخته شده با آن دارای سرعت خشک شدن مناسب، قابلیت سمباده خوری عالی بوده و نمی ریزد.

 

کاربرد رنگ مخصوص بتونه سحر

رنگ مخصوص بتونه سحر برای ساخت انواع بتونه های روغنی مورد استفاده قرار می گیرد. این بتونه ها برای پر کردن ترک ها و چاله های دیوار، یکدست کردن سطح دیوار و سقف، و همچنین برای تعمیر و ترمیم سطوح چوبی و فلزی استفاده می شوند.

 

لینک های مفید:رنگ سحر

ویژگی های رنگ مخصوص بتونه سحر

  • چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار خوب
  • سرعت خشک شدن مناسب
  • قابلیت سمباده خوری عالی
  • عدم ریزش

 

طریقه استفاده از رنگ مخصوص بتونه سحر

برای استفاده از رنگ مخصوص بتونه سحر، ابتدا باید پودر بتونه را با آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. سپس، رنگ مخصوص بتونه سحر را به مقدار لازم به خمیر بتونه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود.
بتونه آماده شده را می توان با استفاده از لیسه یا کاردک روی سطح مورد نظر اعمال کرد. پس از خشک شدن بتونه، می توان آن را به وسیله سمباده صاف کرد.

 

نتیجه گیری

رنگ مخصوص بتونه سحر یک محصول با کیفیت است که برای ساخت انواع بتونه های روغنی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ دارای چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد و بتونه ساخته شده با آن دارای کیفیت بالایی است.

توضیحات تکمیلی

وزن 4 کیلوگرم
برند

سحر

نوع رنگ

رنگ