معرفی برند های مطرح و با کیفیت رنگ اتومبیل به دلیل کمتر بودن تولید کنندگان آن نسبت به رنگ های ساختمانی آسانتر است و در ادامه این مقاله 3 برند مطرح رنگ اتومبیل را معرفی خواهیم کرد.

رنگ ها با زیبایی و روحی که دارند به همه چیز درخشندگی می بخشند. قطعات فلزی بعد از نقاشی انگار متولد شده اند. زیبایی ظاهری خودروها یکی از نکات مهم در صنعت خودروسازی است. به رنگ های زیبا و مدرن خودرو نگاه کنید و به تفاوت رنگ ها با خودروهای قدیمی توجه کنید. آیا می دانستید تا سال 1985 همه خودروها یک رنگ بودند و به یک رنگ تولید می شدند؟ استانداردها و دانش فنی در زمینه تولید خودرو با رنگ دلخواه پیشرفت چشمگیری داشته است. رنگ هایی که نه تنها برای ظاهر زیبا و جذاب خودروها استفاده می شوند.

 

دیبا نقش ژیوان

توسعه صنعت خودرو همراه با گسترش روش‌های تولید رنگ خودرو، جرقه‌ای انقلاب خودرویی در دهه‌های اخیر بوده است. رنگ خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا از خودرو در برابر آسیب های احتمالی محافظت شود؟ تا پایان این مطلب با دیبا نقش ژیوان همراه باشید. در شرکت رنگ ژیوان سعی داریم مهندسان و نخبگان ایرانی را گرد هم بیاوریم تا بهترین دانش روز دنیا را برای تولید رنگ به ارمغان بیاوریم. تولید رنگ خودرو تخصص ماست زیرا این محصول از نظر مشتریان استثنایی و خاص بوده است. برای اطلاعات و سفارش می توانید با مشاورین این برند ارتباط برقرار کنید .

 

لینک های مفید:فروشگاه رنگ

 

 آریا محار سازان

صنایع رنگ آریا محارسازان تولید کننده رنگ های صنعتی و خودرویی در راستای افزایش سهم بازار و جلب رضایت مشتریان و سایر ذینفعان و همچنین ارائه محصولات باکیفیت خود را موظف می داند و تلاش می کند تا محصولات خود را به گونه ای ارائه نماید که همه مشتریان راضی باشند. محاربا همکاری مهندسین مجرب خود در بخش Tint Rang توانسته است رنگ های اصلی خود را از بین بهترین رنگ های اولیه تولید شده در جهان انتخاب و با کیفیت خوب تولید کند، به همین دلیل برای ارائه صد و بیست رنگ مادر وی توانست تمامی رنگ های تعمیر مدل موجود در بازار ایران و خودروهای وارداتی را عرضه کند.

تخصص محار در زمینه رنگ های خودرو به حدی رسیده است که در زمان بروز مشکلاتی در خط تولید این خودروساز و عدم عرضه از سوی شرکت های معتبر بین المللی، این واحد تولیدی توانسته با کیفیتی عالی تولید کند که مورد استقبال شرکت های خودروسازی قرار گرفته است و با توجه به سابقه شرکت موهر در ارائه رنگ های تعمیری خودرو به یکی از بهترین های این صنعت در ایران تبدیل شده است و در رقابت با محصولات تعمیرات خودرو وارداتی توانسته جایگاه پیشرو و حدود 60 را به خود اختصاص دهد. درصد از حجم بازار رنگ تعمیرات خودرو در ایران به گونه ای است که می تواند بیش از 1500 نوع رنگ مدل و محصول تعمیر خودرو را ارائه دهد.

 

لینک های مفید:تینر روغنی

 

 پارس اشن

شرکت رنگ و رزین پارس اشن در سال 1357 با هدف خودکفایی و ساخت و ساز در صنعت رنگ کشور تاسیس شد. این شرکت با تولید سالانه بیش از 20000 تن رنگ و رزین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رنگ و رزین در کشور می باشد و با کنترل کیفیت محصولات خود سعی در ارتقاء کیفیت و همچنین جلب رضایت دارد. مشتریان و در نهایت از سرمایه ملی در برابر عوامل جوی، شیمیایی و مکانیکی محافظت می کند. در حال حاضر شرکت پارس اشن دارای سال ها تجربه در زمینه تولید رزین های آلکیدی، آمینو، پلی استر، رنگ های آلومینیوم سلولزی، درزگیرهای سندبلاست، سلولز کش، پرکننده سلولزی، پولیش و رنگ های هوا خشک برای ترمیم بدنه، رنگ و لاک می باشد. اسید کاتالیزور دو جزئی، رنگ دکوراتیو فلز براق، رنگ خودرو ، رنگ ساختمانی مات و نیمه براق، زنگ زدگی اکسید آهن، براق کننده ساختمان، پولیش و رنگ کوره ای، پولیش و رنگ اپوکسی دو جزئی، رنگ و پولیش پلی اورتان دو جزئی، بر پایه آب رنگ بر پایه اکریلیک، رنگ ترافیک بر پایه اکریلیک ترموپلاستیک و همچنین انواع رنگ های پودری در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت چشمگیری دارند.