برای رنگ آمیزی فلزات انتخاب رنگ مناسب امری بسیار مهم است زیرا در صورت اجرای رنگ نا مناسب عمر رنگ کاهش می یابد و مجدد نیاز به رنگ آمیزی پیدا خواهید کرد.

رنگ آمیزی فلزات در شرایط مختلف میتواند باعث شود تا برخی رنگ ها طول عمری بیشتری داشته باشند. برای مثال رنگ آمیزی لوله های موتور خانه یا رنگ آمیزی درب فلزی ورودی ساختمان یا قسمت های آهنی نمای ساختمان یا رنگ آمیزی شیروانی قسمت هایی هستند که معمولا در معرض نور خورشید و باران و رطوبت و اختلاف دما قرار دارند و بهتر است برای رنگ آمیزی آنان از رنگ های قوی تری استفاده کنیم.

رنگ مخصوص فلز

معرفی انواع رنگ های مخصوص فلزات

  • رنگ اپوکسی
  • رنگ روغنی
  • رنگ نسوز

رنگ اپوکسی برای رنگ آمیزی فلز

رنگ اپوکسی رنگ بیار مقاومی است که برای میتوان برای رنگ آمیزی فلزات نیز از آن استفاده کرد. رنگ اپوکسی رنگ فوری است و برای رقیق کردن آن باید از تینر فوری استفاده کرد از اپوکسی میتوان برای رنگ آمیزی شیروانی و لوله ها و فلزاتی که در نمای ساختمان قرار دارند استفاده کرد.

 

لینک های مفید:
خرید رنگ اپوکسی

رنگ مخصوص فلز

رنگ روغنی برای رنگ آمیزی فلزات

رنگ روغنی رنگی آشنا است که با تینر روغنی رقیق میشود و استفاده های مختلفی دارد از رنگ روغنی میتوان برای رنگ آمیزی فلزاتی که در خانه هستند و تغییر دما ندارد یا در معرض آب نیستند استفاده کرد که هزینه آن نیزی نسبت به رنگ های دیگر به صرفه است.

 

لینک های مفید:
فروش رنگ استخری

 

رنگ نسوز برای رنگ آمیزی فلزات

رنگ های نسور جزوه رنگ های صنعتی هستند که در برابر دما تا ۳۰۰ درجه مقاومت دارند معمولا از این رنگ برای رنگ آمیزی فلزاتی که در معرض حرارت بسیار بالا قرار دارند استفاده میشود.