فروش انواع رنگ های مخصوص برای رنگ آمیزی چوب اعم از سیلر و کیلر و نیم پلی استر و پلی استر و رنگ ماشین در وزن های مختلف با قیمت مناسب و ارسال فوری به سراسر کشور

رنگ سیلر و کیلر

رنگ سیلر و کیلر سالهاست در رنگ آمیزی چوب استفاده میشوند و در واقع ترکیبی آشنا برای مجریان رنگ آمیزی است . سیلر به دلیل موادی که در فرمول ساخت آن استفاده میشود میتواند منافذ سطح چوب را بپوشاند و لایه ای عایقی روی چوب ایجاد کند . که در نهایت با ترکیب آن با کیلر رنگی مناسب برای چوب است . رقیق کردن این رنگ چون جزوه رنگ های فوری است با تینر فوری پانزده یا بیست هزار انجام میشود .

 

لینک های مفید:
فروشگاه رنگ

 

رنگ نیم پلی استر و تمام پلی استر

این اسم ها شاید برای کاربران غریبه باشد ولی در واقع این رنگ ها هم مخصوص رنگ آمیزی چوب هستند که همراه آنها مایعی به عنوان خشک کن باید گرفت تا بنا بر مقدار مورد نیاز با رنگ ترکیب شوند تا مدت زمان خشک شدن رنگ سریع تر شود . برای رقیق کردن رنگ پلی استر از تینر فوری بیشت هزار یا پانزده هزار استفاده میشود و روش اجرای مناسب آن با غلطک و پیستوله و پمپ باد است

اما فرق نیم پلی استر و پلی استر در زمان خشک شدن آنهاست در واقع رنگ تمام پلی استر گرنتر است و زمان خشک شدن آن نصف نیم پلی استر است .

 

لینک های مفید:
هزینه اجرای پلی یورتان

 

رنگ ماشین

این رنگ بسیار مقاوم و قدرت نفوذ زیادی دارد و بیشتر در جاهایی از چوب استفاده میشود قصد دارید طرح ها و شیار های چوب را بپوشانید و دیده نشوند . که این رنگ هم مانند رنگ های بالا جزوه رنگ های فوری است و با تینر فوری رقیق میشود .

خصوصیت رنگ های فوری

همانطور که گفته شد این رنگ ها با تینر فوری رقیق میشوند و بهترین روش استفاده آنها با پیستوله و پمپ باد یا غلطک هست . این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوای و نور خوشید و دما دارند .

جهت خرید رنگ چوب کلیک کنید