معرفی انواع محصولات رنگسازی نیپون و ویژگی های آن به همراه لینک خرید آنلاین در فروشگاه رنگ آدیلوکس با قیمت مناسب و ارسال سریع

موتکی جوجبرو شرکت رنگ نیپون را به عنوان اولین کارخانه رنگسازی در سال 1881 در کشور ژاپن تأسیس کرد که امروزه یکی از بزرگترین تولید کننده رنگ در آسیا و رتبه دوم در جهان را کسب کرده است.این شرکت بزرگترین عامل موفقیت خود را رضایت مشتریان اعلام می کند.

معرفی انواع رنگ های شرکت نیپون

رنگ آکریلیک نیمه براق ویژه : از بهترین رزین آکریلیک آب پایه تولید شده و با چسبندگی عالی ،قدرت پوشش دهی فوق العاده ای برای انواع سطوح گچی ،آجری ، سیمانی دارد همچنین این رنگ غیر قابل اشتعال می باشد.

رنگ آکریلیک نیم براق ویژه

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ نیپون

 

رنگ آکریلیک مات ویژه : یکی دیگر از محصولات جذاب که از بهترین آکریلیک آب پایه تولید شده رنگ آکریلیک مات است که قدرت چسبندگی بسیار بالایی داشته و غیر قابل اشتعال بوده و قدرت پوشش دهی این رنگ عالی بوده و قابل اجرا بر روی سطوح گچی ، سیمانی و آجری در داخل  و خارج ساختمان است.

رنگ آکریلیک مات ویژه

رنگ آکریلیک مات : این رنگ نیز جزء بهترین رنگ ها از رزین آکریلیک بر پایه آب است که با چسبندگی مناسب ،ضد حریق و قابلیت پوشش دهی مناسبی برای سطوح گچی ،آجری و سیمانی را دارا است.

 

لینک های مفید:
رنگ اکریلیک نیپون

رنگ آکریلیک مات

 

رنگ نیم پلاستیک ممتاز مات : این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر PVA بوده و قدرت پوشش دهی بسیار خوبی داشته و مناسب برای رنگ آمیزی سقف ها و نقاط داخلی ساختمان است.

رنگ نیم پلاستیک ممتاز مات

رنگ نیم پلاستیک کلاسیک : بر پایه رزین کوپلیمر PVA بوده و پوشش دهی مناسبی دارد این رنگ برای رنگ آمیزی سقف و نقاط داخلی ساختمان مناسب است.

رنگ نیم پلاستیک کلاسیک

رنگ روغنی براق : رنگ روغنی از رنگ های آلکیدی هوا خشک بوده و با رنگ بندی متنوع و قدرت پوشش دهی بسیار عالی و مقاومت بالا در برابر رطوبت و شستشو ،دوام و عمر مفید طولانی دارد .این رنگ در برابر سایش و حلال های هیدروکربی مقاومت خوبی داشته و قابل اجرا بر روی کلیه سطوح فلزی و چوبی در نمای داخلی و خارجی ساختمان است .

رنگ روغنی براق

رنگ روغنی مات : این رنگ نیز از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک بوده و رنگ بندی متنوع در کنار قابلیت پوشش دهی عالی در کنار مقاومت در برابر رطوبت ،شستشو ، سایش و حلال های هیدروکربنی ،این رنگ را انتخابی مناسب برای رنگ آمیزی نقاط داخلی و خارجی ساختمان کرده است.

رنگ روغنی مات

رنگ آستری اپوکسی : این محصول بر پایه رزین اپوکسی بوده و سخت کننده پلی آمید است و به عنوان رنگ آستری با کیفیت خوب، مانع زنگ زدن ، ایجاد مقاومت در برابر ترکیبات شیمیایی و محافظت از سطوح خواهد شد.

رنگ آستری اپوکسی

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

رنگ کوره ای : این رنگ به عنوان آستری از رنگ آکریلیک مات 800 و برای ایجاد تن رنگی از خمیر های پلیتکس در این آستری استفاده می شود و پس از خشک شدن رنگ بعد از یک هفته رنگ خاصیت ضد آب بودن در کنار قابلیت شستشو را پیدا می کند.این رنگ خاصیت پوشش دهی و چسبندگی بالایی داشته و از ویژگی های بارز این رنگ شامل : خشک شدن سریع ، بدون بو ، و قابل اجرا بر روی انواع سطوح گچی ،آجری و سیمانی ،می باشد.

 

رنگ مومنتو : رنگی که می تواند زیبایی کاغذ دیواری ها را در در کنار کیفیتی ممتاز به شما به ارمغان بیاورد رنگ مومنتو است این رنگ دارای میزان پایینی از ترکیبات آلی بوده و فاقد ترکیبات سمی شامل :سرب ، جیوه ، کروم و فلزات سنگین می باشد.

رنگ مومنتو

مشخصات رنگ نیپون مدل مومنتو

  • در دو نوع بافت دار مات (الگانت) و بدون بافت درخشان و براق (اسپارکل) تولید شده است.
  • عمر مفید و ماندگاری این رنگ بسیار طولانی است.
  • قابلیت شستشو دارد.
  • با طرح فوق العاده خود انتخابی مناسب و جایگزینی زیبا برای کاغذ دیواری ها است.
  • رنگ مومنتو در دو نوع بافت دار مات(الگانت) و بدون بافت درخشان و براق(اسپارکل) می باشد.
  • قابل اجرا بر روی سطوح داخلی ساختمان می باشد.
  • قابلیت اجرای این رنگ بسیار ساده است.
  • مقاومت بالا در برابر اشعه UV خورشید دارد.
  • ضد گردوغبار و آلودگی ها بوده و زیبایی و کیفیت خود را تا مدتها حفظ می کند.
  • به مرور زمان گچی و پوسته پوسته نمی شود.
  • چسبندگی این رنگ به سطوح بسیار فوق العاده است.
  • ضد قارچ و کپک است.
  • در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد.
  • در رنگ بندی متنوعی موجود است.