امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، تقاضای مردم برای طرح ها و دکوراسیون های جدید رو به افزایش  بوده و نقش هنر برای نقاط مختلف ساختمان اعم از سقف‌ ، دیوار و ستون ها بسیار اهمیت یافته‌ است. به همین خاطر ، هنر پتینه کاری نسبت به سایر رنگ ها محبوبیت بیشتری یافته است. پتینه طرح سنگ ، یکی از چشم نوازترین طرح های پتینه کاری بوده و می توان طرح آن‌ را روی متریال های گوناگون از جمله ؛ چوب ، انواع آلیاژ ، گچ و … ایجاد کرد. طرح سنگ یکی از جذاب ترین مدل های طراحی بوده و نمای کلاسیک و زیبایی را به دکوراسیون شما می بخشد. اگر به دنبال ایجاد روح و گرمای بیشتر در فضای خانه یا اتاق خود هستید ، پیشنهاد می کنیم از پتینه طرح سنگ استفاده کنید. این هنر ، از آن جهت حائز اهمیت است که به یک دیوار سفید و بی روح ، جان بخشیده و آن را دگرگون می سازد. طرح سنگ در هنر پتینه کاری ، یکی از سخت ترین و هنرمندانه ترین کارهای ممکن است. پشت این حجم از زیبایی و جذابیت بصری ، کوهی از هنر ، تجربه و استعداد نهفته است. اگر به دنبال نمایی خاص و ظاهری دلنشین برای خانه یا دفتر کار خود می گردید ، پیشنهاد می کنیم که پتینه طرح سنگ‌ را مد نظر قرار دهید. با توجه به تحقیقات انجام شده ، مردم از طرح های سنگ و چوب استقبال بسیار بیشتری می کنند.

 

لینک های مفید:
اجرای میکرو سمنت

 

پتینه طرح سنگ

انواع مختلف پتینه طرح سنگ

  • پتینه سنگ امپرادور
  • پتینه سنگ مرمر
  • پتینه سنگ ورده
  • پتینه سنگ تراورتن

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

هر یک از این طرح های بی نظیر ، تکنیک خاص خود را داشته و فضای گرم و زیبایی را برای دکوراسیون مکان شما خلق خواهد کرد. این روز ها پتینه طرح سنگ ، به جز جدا نشدنی از اجزای مختلف ساختمان تبدیل شده است.

مزایای استفاده از پتینه طرح سنگ

  • متناسب با هر اتمسفر و فضایی ؛ استفاده از این طرح با هر نمایی سازگار بوده و زیبایی خاص خود را نمایان می کند. طرح پتینه سنگ‌‌‌ را می توان در فضا های شاد ، رسمی ، کلاسیک و اسپرت استفاده کرد و نمایی خاص را به رخ همگان کشید.
  • ظاهر خاص ؛ استفاده از این طرح در نمای داخل یا خارجی قسمت های ساختمان ، حال و هوای کلاسیک و جذابی به آن می دهد. اگر آدمی خاص پسند و سخت پسند هستید ، پتینه طرح سنگ را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید.

جمع بندی پایانی

پتینه طرح سنگ در کنار تمامی مزایایی که دارد ، یک سری معایب نیز دارد. این نما ، یکی از سخت ترین و پرکارترین طرح های پتینه کاری بوده و نیاز به هنر و استعداد زیادی دارد. علاوه بر همه این ها ، به دلیل سختی و مشقت طراحی آن ، دستمزد و هزینه بالایی نیز به همراه دارد. در این مقاله سعی کردیم توضیحات جامعی در مورد پتینه طرح سنگ داده و سعی کردیم که شما را در انتخاب و گزینش پتینه مورد نظر خود کمک کنیم.