رنگ نما کنیتکس

رنگ کنیتکس یک ترکیب دارای مجوز از شرکت سوئیسی Kenitex Chemicals AG است. کنیتکس یک پوشش نرم و بافتی بر روی دیوار اتاق یا حیاط، نمای ساختمان یا … ایجاد می کند. که منجر به افزایش مقاومت سطوح در برابر انواع شرایط آب و هوایی می شود.Contex که حاوی رزین مصنوعی، پرلیت، پشم نسوز و غیره است، ضخیم‌تر از رنگ‌های معمولی است. انواع رنگ های کنیتکس با تفنگی با سرعت و شدت بالا و گاهی اوقات با غلتک بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شود تا تمامی حفره ها، سوراخ ها و ترک های سطح مورد نظر را بپوشاند. از رنگ کنیتکس برای رنگ آمیزی فلز، سیمان، سنگ و … نیز استفاده می شود.

 

لینک های مفید:نقاشی ساختمان

 

همانطور که قبلا گفتیم رنگ کنیتکس روکشی مخملی دارد که با کشیدن دست روی آن می توان بافت آن را حس کرد. برای حفظ کیفیت این رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، انواع مختلفی از این رنگ مانند رنگ روغن کنیتکس، اکریلیک و پلاستیک تولید شده است که هر کدام برای مکان های مختلف مناسب است. بسته به سلیقه افراد می توان آن را در زمره زیباترین رنگ ساختمان قرار داد. رزین به کار رفته در این نوع رنگ نسبت به سایر رنگ های ساختمانی ماندگاری بهتری داشته است. کنیتکس یکی از رنگ های ساختمانی است که به لطف ترکیب آن به راحتی می توان از آن برای پوشش دیوارهای داخلی و خارجی استفاده کرد. این رنگ با توجه به حلال به چند نوع روغنی، پلاستیکی و اکریلیک تقسیم می شود. این رنگ دارای بافت است. بافت ها از نظر اندازه، رنگ و طرح بسیار متفاوت هستند. رنگ کنیتکس از موادی مانند پرلیت، پنبه نسوز، مواد رنگی و رزین استفاده می کند.

range-nama

رنگ نما نانو

رنگ نمای ساختمان نانو  محصولی است که با کمک فناوری نانو توانسته است ضمن رعایت الزامات زیست محیطی، عایق حرارتی با لایه نازکی از پوشش همراه با مقاومت در برابر رطوبت و رشد کپک را ارائه دهد. این رنگ دارای رزین اکریلیک پایه آب می باشد. استفاده از رنگ نانو در ساختمان، به ویژه برای استفاده در نمای ساختمان، به محافظت از نمای ساختمان در برابر آلاینده های موجود در هوا مانند گرد و غبار و دود کمک می کند و می توان از آن برای دیوار، سقف و کف استفاده کرد. این به عایق بندی ساختمان ها و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی برای سرمایش و گرمایش کمک می کند.

 

لینک های مفید:فروشگاه رنگ

 

 رنگ نمای جوتن

رنگ جوتن محصولی از نروژ است که در کشورهای مختلف به فروش می رسد و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این رنگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و با فواید و نکات مثبت بسیار بسیار پرکاربرد است. بنابراین این رنگ یکی از معتبرترین برند های رنگ ساختمانی به حساب می آید و به جرات می توان گفت که تنها عیب قابل توجه این رنگ قیمت بالای رنگ های جوت است که استفاده از آن را برای اکثر خریداران غیر ممکن می کرد رنگ های ساختمانی اکریلیک یا رنگ های ساختمانی جوتن بر پایه آب برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب هستند. این نوع رنگ ها را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله سیمانی، گچی و سیمانی (کناف)، چوب و سطوح دیگر استفاده کرد. محصولات جوتن بادوام و بسیار مقاوم هستند، بنابراین برای مراکز شلوغ مانند برج ها، مدارس، بیمارستان ها، تجاری، مسکونی، ساختمان های اداری و رستوران ها مناسب هستند. اگر به دنبال مرکزی برای خرید این نوع رنگ در تهران هستید می توانید آن را از نمایندگی رنگ جوتن خریداری کنید. با استفاده از رنگ‌های جوتن می‌توان از هزینه مضاعف آستر، تعمیر و رنگ‌آمیزی جلوگیری کرد، زیرا این رنگ‌ها با کیفیت، بادوام و بسیار مقاوم در برابر سایش هستند. این است که یک سیستم چند رنگ به نوبه خود هزینه های ذکر شده را کاهش می دهد. تست های زیر بر روی رنگ های جوت در سازمان های مستقل استاندارد اروپایی انجام شده و برای این محصولات گواهی تست ویژه صادر شده است.