بهترین رنگ هایی که میتوان به عنوان رنگ جدولی معرفی کرد باید رنگ هایی باشند که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و باران و اختلاف دما داشته باشند که در ادامه چند برند مطرح در زمینه تولید رنگ های جدولی را معرفی خواهیم کرد.

شرکت رنگ سحر

اولین شرکتی که می خواهیم به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان رنگ جدولی معرفی کنیم رنگ سازی سحر است. این شرکت از سال 1365 فعالیت خود را در زمینه تولید و تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از بهترین شرکت های رنگسازی در ایران شناخته می شود. از موفقیت های این شرکت می توان به دریافت استاندارد بین المللی ISO از سال 1377 اشاره کرد. شرکت رنگ سحر با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا علاوه بر ارائه انواع رنگ های صنعتی، ساختمانی، دریایی، اکریلیک، اسپری و رنگ های چسبنده. ، نیاز مشتریان را برای سفارشات ویژه می پذیرد.

 

لینک های مفید:فروشگاه رنگ

 

شرکت هاویلوکس

دومین تولید کننده بزرگ رنگ در ایران شرکت هاویلوکس است که طرفداران زیادی در سراسر کشور پیدا کرده است. این شرکت از سال 1339 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ و پوشش های ساختمانی و صنعتی آغاز کرد و یکی از قدیمی ترین شرکت های رنگسازی ایران به شمار می رود. در حال حاضر هاویلوکس در 10 کیلومتری غرب تهران قرار دارد و مساحتی بالغ بر 50000 متر مربع را برای تولید و عرضه رنگ های با کیفیت در نظر گرفته است.  هاویلوکس با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا انواع رنگ های ساختمانی، رزین های آلکیدی، رنگ های پودری، پوشش های صنعتی و محافظ و همچنین محصولات پایه آل کاپارول را تولید می کند و تمام تلاش خود را برای تولید محصولات دوستدار محیط زیست به کار می گیرد.

شرکت آریا پارس

یکی دیگر از پیشروترین تولیدکنندگان در زمینه تولید و عرضه رنگ، شرکت «آریا پارس» است. این شرکت فعالانه در زمینه تولید انواع رنگ ها و پوشش های پلیمری بادوام، صنعتی و معدنی فعالیت دارد و با بیش از بیست سال سابقه در این حرفه یکی از بزرگترین فعالان این عرصه به شمار می رود.این شرکت با تولید روزانه 35000 کیلوگرم رنگ ساختمانی و صنعتی بیشترین نیاز مردم سراسر کشور را در رنگهای متنوع تامین می کند. آریا پارس جوایز و افتخارات زیادی در این زمینه دریافت کرده است و در منطقه ستارخان تهران قرار دارد.

 

لینک های مفید:رنگ سحر

 

شرکت الوان

الوان یکی از تولیدکنندگان برجسته رنگ در ایران به شمار می رود و در میدان هفت تیر تهران واقع شده است. تاسیس این شرکت به سال 1360 برمی گردد و یکی از شرکت های نسبتا قدیمی در صنعت رنگ می باشد. این شرکت به طور فعال در زمینه تولید انواع رنگ های پلاستیکی، رنگ های روغنی و مشتقات رنگ ساختمانی،صنعتی ، جدولی ، پوشش های ضد حریق، پوشش های کف، رنگ های اسپری و سایر انواع رنگ فعالیت می کند. کارخانه الوان در استان تهران و در کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص کرج واقع شده است.

jadval

 

لینک های مفید:نقاشی ساختمان

 

شرکت نقشینه فام

نقشینه فام یکی دیگر از تولیدکنندگان پیشرو رنگ و رزین در ایران است. این شرکت در سال 1385 به ثبت رسید و یکی از شرکت های جدید رنگ به شمار می رود.

شرکت پارس بهار

سومین تولیدکننده بزرگ رنگ در ایران پارس بهار است. این شرکت در زمینه تولید رنگ پلاستیک، نیمه پلاستیک، وینیل استات و روغن بتونه فعالیت دارد و در استان تهران، کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج واقع شده است.

شرکت شادان شیمی

آخرین تولید کننده رنگ صنعتی که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم، شرکت رنگ شادان شیمی است. این شرکت در زمینه تولید و پخش انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد و در شهر شهریار تهران واقع شده است.