اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان با استفاده از رنگ های نانو با قایلیت کشسانی و مقاوم در برابر نور خورشید و آب و رطوبت و اختلاف دما توسط مجریان مجرب و با تجربه گروه آدیلوکس

رنگ نانو یا سیلیکونی از جمله رنگ های مخصوص نما و سازه های سیمانی هستند که بر پایه 100% رزین اکریلیک خالص و افزودنی سیلیکونی و ضد خزه تولید شده اند.

نمای ساختمان ها همیشه در معرض بیشترین میزان رطوبت ،آلودگی ها و نور خورشید قرار دارند پس برای تزئین نمای ساختمان ها باید از مقاوم ترین پوشش های نما استفاده شود .شاید سنگ ها به ظاهر انتخابی جذاب برای پوشش نمای ساختمان باشد اما در ساختمان های بلند کاربرد نداشته و احتمال سقوط سنگ ها بخصوص در هنگام زلزله استفاده از سنگ ها را در منتفی می کند.

 

لینک های مفید:
فروش رنگ نما

 

اجرای رنگ نانو در رنگ آمیزی نما

اجرای نقاشی نمای ساختمان ها نیاز به مهارت و تجربه ی کافی داشته و هر استادکار نقاش ساختمان قادر به اجرای رنگ آمیزی نما نخواهد بود.توجه داشته باشید که قبل از هر کاری استادکاری خبره در رابطه با رنگ آمیزی نما را انتخاب کرده و سپس سراغ مراحل بعدی بروید .

انتخاب رنگ مناسب برای رنگ آمیزی نما نیاز به داشتن اطلاعات کافی در رابطه با رنگ های نما دارد تا با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید و مشخصات رنگ های ساختمانی ،رنگی را انتخاب کنید که بیشترین مقاومت را در برابر شرایط جوی محیط زندگیتان داشته باشد.

مراحل اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان

1- در شروع رنگ آمیزی نما ابتدا باید سطح زیرکار نما به طور کامل بررسی شود که این کار توسط استادکار انجام می شود تا ترک ها و آلودگی های سطح برطرف شود.برای رفع آلودگی ها در ابتدا سطح نما با واتر جت شستشو داده و همه ی جرم ها و آلودگی ها از سطح پاک می شود.

2- در مرحله دوم باید ترک ها و درزهای نما پر شود و اگر این کار به صورت تخصصی اجرا نشود بعد از مدتی دوباره ترک ها سرباز می کنند .استفاده از چسب های مخصوص درزگیری که خاصیت ارتجاعی دارند بهترین روش خواهد بود.اگر روی سطح برآمدگی و فرورفتگی وجود داشت باید برآمدگی ها تراشیده شده و روی این قسمت ها بتونه ضد آب اعمال شود.

3- در این مرحله و با اجرای صحیح زیرسازی نما باید برای استحکام بیشتر رنگ نما از پرایمر استفاده شود این ماده از نوع اکرولیکی بوده و بر پایه رزین های اکریلیک و سیلیکون می باشدو حلال آن آب است .از مزایای پرایمر می توان به عایق بودن آن و جلوگیری از کاهش مکش رنگ و همچنین افزایش چسبندگی سطح اشاره کرد که بر بالا رفتن عمر مفید و کیفیت رنگ نما خواهد افزود.

 

لینک های مفید:
فروش رنگ جوتن

 

 

علت استفاده از رنگ نانو در رنگ آمیزی نما

  • پوشش دهی بسیار عالی
  • دوام و عمر طولانی در برابر شرایط سخت جوی
  • با قابلیت بالای آب گریزی و غبارگریزی
  • قابلیت شستشوی بالا
  • خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در برابر اشعه ی مضر خورشید
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و باران های اسیدی

غلطک در نقاشی ساختمانبلکا