اجرای رنگ جوتن به صورت تخصصی برای نمای ساختمان با کیفیت بالا و تضمینی در سراسر کشور توسط مجریان با تجربه گروه آدیلوکس. جهت کسب مشاوره رایگان تماس بگیرید.

رنگ جوتن یکی از رنگ های خارجی بسیار محبوب در میان رنگ های ساختمانی است که با خواص ممتاز جایگاهی ویژه یافته است.رنگ جوتن در انواع سطوح بتنی ،سیمانی ، فلزی ،گچی و … کاربرد داشته و با کیفیتی مناسب ترک های ریز را به خوبی پوشش می دهد.

رنگ جوتن در 40 کارخانه و 71 شرکت در سی و هفت کشور جهان تولید و در 80 کشور عرضه می شود.این رنگ در انواع کاربردها برای رنگ آمیزی فضای داخلی و خارجی ساختمان طراحی و تولید شده اند.جوتن دارای طیف رنگی وسیعی است که شامل 1600 تن رنگی می باشد.مقاومت بسیار بالا ،عمر طولانی ، کیفیت ممتاز ، زیبایی بی نظیر همه و همه از مزایای استفاده از رنگ های جوتن است.

استفاده از رنگ جوتن در رنگ آمیزی نما به علت خصوصیات ممتاز و مقاومت بالا در برابر رطوبت ، شرایط سخت جوی ،آلودگی های هوا و مواد شیمیایی و … انتخابی بی نقص است و تنها عیوب این رنگ ها در قیمت بسیار بالای آن است.

 

لینک های مفید:
فروش رنگ جوتن

 

رنگ جوتن

 

ویژگی های رنگ جوتن

  1. رنگ جوتن بر پایه آب است.
  2. این رنگ کاملاً فاقد بو می باشد.
  3. عدم وجود سرب در این رنگ آن را دوستدار محیط زیست کرده است.
  4. رنگ های جوتن در تنوع 16000 طیف رنگی تولید شده است.
  5. رنگ جوتن مقاومت و دوام بالا و عمر مفید طولانی دارد که آن را برای کلیه مکان های اداری ،تجاری و مسکونی مناسب کرده است.
  6. رنگ جوتن با کیفیت بالا،عمر مفید طولانی و بهره گیری از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر،نیاز به زیرسازی،ترمیم و رنگ آمیزی مجدد و پرداخت هزینه برای این موارد را از بین برده است.
  7. این رنگ ها در برابر اشعه ماورابنفش بسیار مقاوم هستند.
  8. قابل اجرا با قلمو ،غلطک و اسپری می باشد.
  9. این رنگ ها ضد آلرژی هستند و ایجاد حساسیت نمی کنند.
  10. رنگ های جوتن دارای گواهی نامه های معتبر از استاندارد اروپا می باشند.
  11. قابل اجرا در هر نوع شرایط جوی هستند.
  12. کلراید و دی اکسید کربن را به خود جذب نمی کنند.
  13. دارای خاصیت آنتی استاتیک بوده و گردوغبار را به خود جذب نمی کنند به همین دلیل تا مدتهای طولانی زیبایی خود را حفظ می کنند.
  14. قابلیت شستشوی 100% دارند.
  15. انعطاف پذیری بالای این رنگ مانع ترک خوردگی و آسیب رنگ می شود.
  16. سرعت اجرایی رنگ جوتن بالا بوده و کار با آن راحت است.
  17. این رنگ از جمله رنگ های عایق حراری محسوب می شود.
  18. با وجود قیمت بسیار بالای رنگ جوتن،این رنگ به علت تمام خصوصیات و فوایدگفته شده در بالا، چون نیاز به رنگ آمیزی مجدد را تا سال ها از بین می برد پس می توان گفت از نظر هزینه نیز به صرفه است.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

 

نقاشی نمای ساختمان

اجرای رنگ جوتن

این رنگ برای رنگ آمیزی نمای ساختمان از رنگ های ممتاز محسوب می شود که جایگزین بسیار خوبی برای انواع سنگ ها و دیگر پوشش های نمای ساختمان است چون در عین اینکه مانند سنگ ها خطر سقوط بخصوص در زمان زلزله را ندارد از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است و به طور متوسط می تواند کیفیت و زیبایی خود را ده تا پانزده سال حفظ کند.

از مزایای قابل توجه رنگ های جوتن مقاومت بالای این رنگ در برابر شرایط سخت جوی است که این امکان را به شما می دهد تا در هر نوع شرایط آب و هوایی زندگی می کنید از رنگ های جوتن برای رنگ آمیزی نمای ساختمان خود استفاده کنید.

تنوع رنگی بی شمار در رنگ های جوتن از دیگر مزایای این رنگ ها است و می توان بسته به سلایق و دکوراسیون محیط بهترین تن رنگ را برای رنگ آمیزی نما استفاده کرد.