دستمزد نقاش ساختمان در خدمات مختلف متفاوت هست که در همین خدمات هم دستمزد ها برای کارگر ساده و استادکار متفاوت هست.

هزینه روزمزد کارگر نقاش در سال 1403

کارگر معمولی                         600,000

اوستا کار نمای داخلی              800,000

اوستا کار پمپ                        900,000

کارگر ساده روی داربست          850,000

اوستا کار روی داربست            1,200,000

نقاشی ساختمان از بهترین و باکیفیت ترین دیوار پوش ها محسوب می شوند که با قیمت مناسب زیبایی بی نظیری به دکوراسیون ساختمان خواهند داد.هزینه نقاشی ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به نکات زیر اشاره کرد.

  1. نوع رنگ انتخابی برای رنگ آمیزی
  2. میزان خرابی سطوح
  3. میزان زیرسازی مورد نیاز برای ترمیم سطوح
  4. نوع سطوح مورد نظر :چوب ، فلز ، گچی ، سیمانی ، بتنی ، رنگ شده و …
  5. متراژ کار
  6. مدت زمان مورد نیاز برای اتمام رنگ آمیزی
  7. نوع کار درخواستی

 

لینک های مفید:
فروشگاه رنگ

 

با توجه به نوسانات زود به زود در قیمت رنگ و مواد ساختمانی شاید کمی قیمت گذاری دقیق برای نقاشی ساختمان سخت باشد و نتوان قیمت های دقیقی به مشتریان ارائه کرد اما شما می توانید با تماس با کارشناسان و بازدید رایگان از ساختمان قیمت دقیق را همراه با تخفیفات دریافت کنید.

رنگ آمیزی ساختمان بسته به اینکه با مصالح باشد و یا بدون مصالح متفاوت است یعنی شما می توانید رنگ و مواد مورد نیاز را خود خریداری و تهیه کنید و نقاش ساختمان فقط کار اجرا را برایتان انجام دهد. در این صورت هزینه اجرای کار کاهش خواهد یافت. ولی اگر بخواهید تجهیزات نیز به عهده ی نقاش ساختمان باشد هزینه بالاتر خواهد بود البته توجه داشته باشید که شاید اگر خود مصالح را تهیه کنید و در کنار آن هزینه اجرا را پرداخت کنید هزینه نهایی برای شما بالاتر خواهد بود، چون اکثر نقاشان و بخصوص گروه های ساختمانی به صورت عمده از کارخانه ها و یا شعبه ها فروش رنگ خرید می کنند به همین دلیل رنگ را با قیمت پایین تر از  شما می خرند در صورتی که هزینه خرید رنگ برای شما بسیار بالاتر خواهد بود.

 

رنگ آمیزی با قلم مو

قیمت کارگر نقاش ساختمان

کارگران در زمینه های مختلف مشغول به کار هستند، کارگران نقاش ساختمان نیز در کنار استادکار نقاش ساختمان مشغول به کار بوده و می توانند تا حدودی کار را پیش ببرند ولی ترکیب و ساخت رنگ کاری کاملاً تخصصی بوده و باید توسط استادکار نقاش ساختمان صورت پذیرد.

حقوق کارگران نقاش در زمستان سال گذشته 500,000 تا 800,000 هزار تومان بسته به میزان مهارت کارگران در نوسان بوده و در ماه فروردین 1401 نیز همچنان به همین منوال ادامه داشته و هنوز تفاوت قابل ذکری ایجاد نشده است.برای اطلاع از حقوق کارگران نقاش ساختمان در ماه های بعد توضیحات تکمیلی به اطلاع شما خواهد رسید.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

تنوع کارهای نقاشی ساختمان بسیار فراوان بوده و شاید قیمت گذاری، آن هم با این اقتصاد لحظه ای کاری بسیار سخت باشد از این رو اگر می خواهید قیمت دقیق کار خود را بدانید بهتر است با کارشناسان این گروه ساختمانی تماس حاصل کنید تا با بررسی های لازم و در صورت نیاز بازدید رایگان از کار شما ،قیمت مناسب و توافقی تعیین شود.

نقاشی ساختمان با انواع رنگ های خارجی یا ایرانی بر روی میزان قیمت بسیار مؤثر است و تفاوت قیمت در این رنگ ها بسیار چشم گیر می باشد از این رو می توان با کمی دقت و استفاده از راهنمایی های اشخاص مطلع و استادکاران باتجربه رنگ های باکیفیت را با قیمت های بسیار پایین تر انتخاب کنید و تا حدود زیادی هزینه ی نقاشی ساختمان خود را کاهش دهید.

 

اجرای رنگ اکریلیک روی رنگ روغنی

چگونگی قیمت گذاری در قیمت نقاشی ساختمان

  • قیمت مصوب نقاشی ساختمان که قیمتی پایه محسوب می شود اولین قدم در تعیین قیمت نقاشی ساختمان است.
  • نوع رنگ انتخابی از جمله روغنی ، اکریلیک ، پلاستیک و یا رنگ های بافت دار مانند بلکا ، مولتی کالر ، کنیتکس و … که هر یک از این رنگ ها قیمت خرید و اجرای مشخصی دارند.
  • برند رنگ انتخابی ،هر قدر رنگ دارای برند معتبرترین باشد قیمت بالاتری دارد و همچنین رنگ های خارجی قیمتی بسیار بالاتر از رنگ های ایرانی دارند .
  • میزان خرابی ساختمان و نوع زیرساز که ممکن است گچی ،رنگ شده ،سیمانی ، بتنی و … باشد.
  • برخی از سطوح بسیار خراب بوده و بسته به نوع سطح نیاز به زیرسازی های ویژه ای دارند که در قیمت تأثیر بسزایی دارند.
  • نوساز یا قدیم ساز بودن ساختمان هم بسیار مهم است چون هر یک نیاز به زیرسازی های خاصی دارند .
  • تعداد کارگران نقاش نیز مهم است هر قدر کار بزرگ تر باشد باید تعداد بیشتری کارگران نقاش به کار گرفته شوند.
  • زمان مورد نیاز برای اتمام کار هم در تعیین قیمت مهم بوده و هر قدر زمان بیشتری صرف شود قیمت بالاتر خواهد بود.
  • آخرین مرحله در تعیین قیمت نقاشی ساختمان قیمتی توافقیست و همچنین با تخفیفات مناسب قیمت نهایی اعلام می شود.

انواع رنگ الوان