شاید این سوال بسیاری از افراد باشد اما در جواب به این سؤال باید بگوییم خیر این طور نیست با اینکه رنگ آبی در تناژهای ملایم تا تند طرفداران بسیار بیشتری برای رنگ آمیزی استخرها و مخازن دارند اما رنگ های استخری شامل رنگ سفید و آبی هست که در رنگ آمیزی استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کارایی رنگ استخری

از کارایی رنگ استخری به موارد زیر اشاره کرد

  • مناسب برای رنگ آمیزی سقف جکوزی و سونای بخار
  • مناسب برای رنگ آمیزی سطوح داخلی استخر
  • امکان رنگ آمیزی اجسام آبی بتنی و سنگی
  • مناسب برای رنگ آمیزی تمام سازه های آبی
  • نقاشی دریاچه های مصنوعی
  • نقاشی مجسمه های سیمانی و بتنی در کنار آب

رنگ بندی های رنگ استخری

رنگ بندی های رنگ استخری به شرح زیر است:

  • رنگ ضد جلبکی استخر (رنگ آبی آسمانی – سفید )
  • رنگ استخر بر اساس پلی اورتان (رنگ آبی آسمانی – سفید )
  • رنگ استخری بر پایه آب (رنگ آبی آسمانی – سفید )
  • رنگ استخری بر پایه حلال (رنگ آبی آسمانی – سفید )
  • رنگ پلیمری برای استخرهای شنا (رنگ آبی آسمانی – سفید )
  • رنگ استخری اکریلیک (رنگ آبی آسمانی – سفید )
  • رنگ اپوکسی استخر (رنگ آبی آسمانی – سفید )

رنگ استخری پلیمری که یکی از بهترین مواد برای آب بندی استخر و رنگ آمیزی همزمان استخر است با غلظت بالا و ایجاد لایه ای ضخیم از نفوذ آب جلوگیری می کند و علاوه بر آب بندی استخر می تواند انجام دهد  در رنگ بندی آبی آسمانی و سفید موجود است. رنگ استخری پایه اکریلیک یکی از مقرون به صرفه ترین رنگ های استخری است. قیمت رنگ استخری پایه اکریلیک نسبت به سایر رنگ های استخری کمتر اس و در رنگ های آبی آسمانی و سفید موجود است .

رنگ استخری بر پایه حلال یکی از پرمصرف ترین رنگ های استخری می باشد و تطبیق پذیری آن توسط مصرف کنندگان ثابت شده است که در رنگ های آبی آسمانی و سفید موجود است. رنگ استخری اپوکسی دو جزئی در آبکاری نیز مقاومت بسیار بالایی دارد و روی سطوح سیمانی و فلزی قابل اجراست. تمامی این رنگ های استخری در بسته بندی ها و وزن های مختلف و در رنگ های آبی آسمانی و سفید قابل عرضه می باشد.

pool

رنگ سفید یا آبی در چه دکور هایی بیشتر استفاده میشود؟

رنگ سفید نشان دهنده خلوص، پاکی و آرامش است. رنگ سفید احساس پاکی و تقوا را در بیننده تداعی می کند و به همین دلیل در مراسم مذهبی بسیاری از ادیان از این رنگ استفاده می شود. از این رنگ در محیط بیمارستان هم استفاده می شود تا هم بهداشت را بهبود ببخشد و هم حس تمیزی و آرامش را در محیط به مراجعه کنندگان بدهد.همچنین از این رنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه ها نیز استفاده میشود . یکی از پر کاربرد ترین موارد استفاده از این رنگ در استخر ها است .

جهت سفارش اجرای رنگ آمیزی استخر برروی لینک زیر کلیک کنید.

لینک های مفید:نقاشی ساختمان

 

در بین رنگ ها، رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست. این رنگ در طبیعت  مانند رنگ سبز یافت می شود، بنابراین به راحتی می توان با آن ارتباط برقرار کرد. این رنگ به فرد احساس آرامش، راحتی و خنکی می دهد و از آنجایی که جزو رنگ های سرد محسوب می شود، دمای بدن و ضربان قلب را کاهش می دهد، بنابراین برای فضاهایی مانند اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، اتاق خواب، حمام و … مناسب است. از آنجایی که آرامش بخش است، اشتها را کاهش می دهد، بنابراین برای آشپزخانه و اتاق غذاخوری توصیه نمی شود. رنگ آبی علاوه بر فضاهای نشیمن برای فضاهای اداری، پزشکی و مطب پزشک نیز مناسب است.از رنگ آبی برای رنگ آمیزی انواع استخر ها و محیط های خارجی نیز استفاده میشود .

جهت سفارش رنگ استخری سحر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک های مفید:فروشگاه رنگ سحر

استخرهای شنا به عنوان مکانی منحصر به فرد برای استراحت مورد توجه گروه عظیمی از علاقه مندان و ورزشکاران این حوزه قرار گرفته و همواره به دنبال انتخاب محیطی برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند که از نظر جلوه های بصری در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد.. این رنگ استخر است که می تواند مجموعه های آب را به مکانی فوق العاده دلپذیر و هیجان انگیز تبدیل کند. ظاهر یک استخر باید به زیبایی شنا در آن باشد، زیرا هیچ کس دوست ندارد وارد استخری شود که لکه های بد و کثیفی سطحی دارد. البته از رنگ استخری می توان برای حوضچه های آبی کوچک نیز استفاده کرد. تصور کنید که رنگ آبی فیروزه ای را در کف حوض یا استخر روباز خود اعمال کنید و خواهید دید که این صحنه زیر نور خورشید چقدر می تواند لذت بخش و جذاب باشد.